מיומנות ומתודות לימוד והבנה, עושים את ההבדל בין שיעורי גיטרה שמועברים באמצעות שיטה, לבין שיעורי גיטרה כלליים.

הדבר החשוב שיש לומר הוא, שיש הרבה אנשים שמתי שהוא בחיים שלהם, למדו לנגן על גיטרה והדבר הראשון שעולה להם בראש, כאשר הם זקוקים לכסף, זה להעביר שיעורי גיטרה.

זה בדיוק ההבדל בין שיעורי גיטרה עם מורה מיומן, שיש לו שיטה ללמד לנגן על גיטרה, לבין שיעורי גיטרה שמי שמעביר אותם, יודע נאמר איך מנגנים, מכיר את האקורדים כי הוא למד אותם, והוא מנגן אבל אין לו שיטת לימוד, מה שיכול להצליח לגבי חלק מהתלמידים ולא מתאים לכולם.

סבלנות וגישה- שיעורי גיטרה

כידוע כמו בכל תחום לימודי, המורה שאתם בוחרים ללמוד אצלו משהו, צריך להצטיין ביחסי אנוש, כמו גם בתקשורת נכונה עם התלמידים שלו.

מורה קצר רוח, או מבולבל, טיפה מעופף אבל נחמד להפליא, לא יכול ללמד אתכם שיעורי גיטרה. חשוב ללמוד שיעורי גיטרה בצורה מובנית ומתוכננת. שום דבר לא פתאומי, הכול נעשה בצורה מובנית ויש לזה מטרה. בסופו של דבר כאשר מלמדים שיעורי גיטרה, מה שחשוב הוא שהתלמידים ילמדו לנגן, יאהבו לנגן ויעשו את זה טוב. שיעורי גיטרה צריכים להיות מועברים בצורה מובנת, לא מרתיעה וסובלנית.

כאשר למורה יש גישה וסבלנות, שיעורי גיטרה עשויים להיות קלי קלות.

לתת ביטחון- שיעורי גיטרה

חלק מכל לימוד, בעיקר אם מדובר בדבר חדש כמו שיעורי גיטרה, הוא להעניק לתלמידים ביטחון שהם יכולים ללמוד, שהם יכולים להיות טובים בנגינה, ויש תלמידים שלא מאמינים בעצמם ולכן הנושא של הקניית ביטחון לא פחות חשוב מהעברת שיעורי גיטרה.

אנשים רבים לא למדו ולא הגשימו את החלום שלהם ללמוד משהו, בגלל הפחד שלהם שהם עלולים להיכשל, שהם לא ידעו מה לעשות ושהם יביכו את עצמם.

כאשר אדם לומד דבר חדש, ובעיקר משהו כמו שפה, לימוד גיטרה הוא כמו שפה חדשה, זה דבר שמצריך המון סבלנות מצד המורה אבל גם חיזוק התלמיד והענקת ביטחון שגם הוא אחרי כמה שיעורי גיטרה יוכל לנגן את כל השירים שהוא אוהב.

שיעורי גיטרה- שפה חדשה וביטוי בצלילים

גיטרה היא כלי מלווה כמעט בכל מופע מוזיקלי. היא יכולה להחזיק לבדה ערב שלם של שירה, ויש לה צליל מאוד ידידותי ונעים. היא גורמת לאנשים לשיר יחד אתה, משום שהיא מלווה ומנחה.

יש אנשים שלוקחים שיעורי גיטרה, כי הם אוהבים לשבת בחברותא ולנגן, ולסחוף אחריהם רבים אחרים לשירה משותפת.

אין ספק כי גיטרה היא כלי חם, שמחזק את הקשר בין אנשים, היא הדבק בכל מקום בו היא משמיעה את הצלילים.

אנשים רבים לוקחים שיעורי גיטרה, וזוהי הגשמת חלום עבורם. אין גיל שמתאים לקחת שיעורי גיטרה. שיעורי גיטרה אפשר לקחת בכל גיל.