לימוד גיטרה למתחילים, הם בעצם הרמה הראשונה הבסיסית של לימודי גיטרה. הם אמורים לנטוע את השורשים הנכונים ללימוד הגיטרה, כדי להקנות לתלמיד הרגשה, שהוא יכול להתחבר לכלי, ללמוד שיעורי גיטרה ולהגיע למצב שהוא יכול לנגן לבד.

יש בגיטרה משהו מאוד אישי שמחמם את הלב. זהו כלי מאוד פרטי, כמעט אינטימי ולא סתם את הסרנדות מתחת לבתיהן של האהובות, בחרו לשיר המאוהבים עם גיטרה…

גיטרה מובילה לשירה אישית ולימוד גיטרה גיטרה עשויים ללוות כל אחד במסע הנגינה הפרטי שלו. חלק מהאנשים שלוקחים שיעורי גיטרה, גם כותבים בעצמם את השירים שלהם, כי הם מרגישים שיש להם מה להגיד, יש להם מה לשיר והכי טוב הם עושים את זה עם גיטרה.

לימוד גיטרה אפשר לקחת בכל גיל.

לימוד גיטרה למתחילים- מתנה לסבא או לסבתא

עולם המתנות כידוע, עבר מהפך גדול בשנים האחרונות. ממתנות ארוזות בסרט, עברנו להעניק מתנות שימושיות חיות וקיימות, אכילות ומלאות תוכן.

אם יש לסבא או לסבתא שלכם משיכה ללמוד גיטרה, זה תמיד היה החלום שלהם, אבל הם לא הגיעו לזה, זה הזמן לתת להם מתנה מיוחדת במינה- לימוד גיטרה.

לשיעורי לימוד שיעורי גיטרה אין גיל. בכל גיל אפשר ללמוד לנגן על גיטרה, הדבר החשוב הוא למצוא את המורה הנכון שיש לו גישה לתלמידים. קשה להסביר מהי גישה, אך באופן כללי מדובר על יצירת שיעורי גיטרה, קלים ומעניינים, כאלה שאינן מרתיעים תלמידים. שהם גורמים לתלמידים להבין מהר מה רוצים מהם, ותוך כמה שיעורי גיטרה, כבר יהיה להם ביטחון לאחוז בכלי ולנגן.

אז אם סבא או סבתא שלכם חולמים על לימוד גיטרה, זה בדיוק הזמן למצוא מורה שמעביר שיעורי גיטרה בשיטה הכי קלה להבנה, ככה כבר באירוע המשפחתי הבא שלכם, יהיה לכם ליווי צמוד…

לימוד גיטרה- ללמוד בשיטה מסוימת!

יש הבדל בין למידה של שיעורים פרטיים בספרות, לבין לימוד גיטרה. שיעורי גיטרה באים מעולם אחר של צלילים, כאשר מדובר בעצם בשפה מוזיקלית שיש לה חוקים משלה ודקדוק פנימי אחר. בעולם לימוד גיטרה, יש איזה היגיון פנימי ותקשורת שונה מאשר לימוד שפה ורבאלית, ומי שמעביר שיעורי גיטרה, צריך לדעת לגרום לתלמידים להימשך לשפה החדשה הזו, ומצד שני גם לא להירתע ולהרגיש שהוא בהחלט יכול לקחת שיעורי גיטרה ואפילו להתחיל לנגן כבר תוך שלושה שבועות כמה שירים שהוא אוהב.

לימוד גיטרה מתאימים לכל גיל.

לימוד גיטרה- הכלי של גיל הנעורים

לימוד גיטרה אהוב על הרבה בני נוער, שרואים את עצמם גם חוטאים בכתיבה ומלווים את עצמם. מדובר ביכולות של כתיבה שדורשת ליווי ולכן שיעורי גיטרה למשוררים צעירים יכולים בהחלט לייצר את דור הנגנים והמשוררים הבא, אלה שיעצבו את התרבות והשירה המוזיקלית בארץ.