שיעורי גיטרה לא אמורים להיות קשים ומסובכים, אם מגיעים למורה הנכון. נגינה על כלי, היא כמו לימוד של שפה חדשה, לא מוכרת ויש אנשים שיש להם רתיעה וקושי של לימוד שפה חדשה, אבל זה לא קורה אם לומדים באמצעות שיטה.

שיטה ללימוד של נגינה על גיטרה למשל, מבטיחה שהחומר הנלמד יועבר בצורה הכי נכונה, כדי שיוכל להיקלט. שיטה היא מתודה של לימודים אשר טומנת בחובה, תכנון של החומר הנלמד. לא מדובר בהעברה לא מתוכננת, אלא מגמתית לחלוטין, שאמורה בסופו של דבר לגרום לכל תלמיד להבין את החומר הנלמד בצורה מושלמת.

לימודי גיטרה חייבים ללמוד באמצעות שיטה מתוכננת ומסודרת.

גיטרה- הכלי הכי אהוב בכל הזמנים

בשלב כלשהו בחיים של כל נערה ונערה, הם מזדהים עם מוזיקה שמסמלת עבורם דרך חיים. הם מקשיבים למוזיקה מסוימת, מעריצים להקות או זמרים, תולים את הפוסטרים שלהם על הקירות, מבלים בכל מיני פסטיבלים של מוזיקה ויש שגם הולכים לרכוש לעצמם גיטרה, ואז הם בוחרים מורה שמעביר שיעורי גיטרה.

הבחירה הנכונה במורה שמעביר שיעורי גיטרה, צריכה להיעשות מתוך הבנה מה אתם רוצים, באיזה שיטה הכי נוח לכם ללמוד, וקבלת המלצות היא חלק מהתהליך של בחירה במורה לגיטרה.

יש לציין כי בגיל הנעורים יש שני סוגי כלים שבני נוער, נדלקים עליהם ורוצים ללמוד לנגן עליהם: גיטרה ותופים.

לשיר את השירים ביחד

ההזדהות עם עולם המוזיקה, גורמת לאנשים להיפגש יחד כאשר הכותרת של המפגשים הללו היא מוזיקה. אנשים שרים ביחד, מנגנים ביחד, זה יכול להיות ערב קריוקי, סתם מסיבה אצל חברים, שירי ארץ ישראל, מוזיקה היא תמיד סיבה טובה למסיבה, ואם יש גם גיטרה באזור, זה עוד יותר טוב.

ויש כאלה שרוצים גם ללמוד לנגן על גיטרה, הם רוצים להוביל את ערבי השירה הללו, והם מכירים את השירים הנכונים שכולם מכירים, והופכים להיות- הנגן המלווה של הערב, ולכן הם לוקחים שיעורי גיטרה.

גיטרה היא כלי שמחבר בין בני אדם.

לנגן על גיטרה ולכתוב שירים

כאשר יש לכם ביד, כלי מוזיקלי, לא מן הנמנע שתנסו גם לכתוב שירים. יש לכם אקורדים, יש לכם כלי נגינה, האצבעות מדגדגות את המיתרים, ואתם מתחילים גם לכתוב מילים. גיטרה פותחת לכם את החשק המוזיקלי וכאשר כבר יודעים לנגן אקורדים, זה עושה חשק להתנסות גם בכתיבת שירים.

רבים מהאומנים הגדולים בעולם, התחילו את דרכם בנגינה על גיטרה. הם לקחו כמה שיעורי גיטרה בגיל הנעורים, חברו לחברים אחרים, הקימו להקות ועוד.

ההתנסות של כתיבת שירים יכולה להוביל למהפך בחיים של אנשים. הם יכולים להיות חלק מעולם מוזיקלי שלם, להכיר אנשים שמתעסקים במוזיקה, וגם לקבל החלטה שזה מה שהם רוצים לעשות בחיים.

גיטרה זה לא רק אקורדים, זו נגינה היוצאת מן הלב, ומחברת בין אנשים בכל מקום ובכל זמן. היא כלי הנגינה הכי נפוץ בעולם.

שיעורי גיטרה מחממים את הלב ואת הנשמה.