איפה שהוא בגיל העשרה, הרבה נערים ונערות , מתחילים לגלות עניין בכלי מוזיקלי כל שהוא, כי הרי מוזיקה היא חלק ניכר מעולמם. הם יכולים להיות מחוברים למוזיקה המון שעות וכל בחנויות המציעים להם אופנה, יש מוזיקה (וגבוהה). הם הראשונים לקנות כרטיסים להופעות מוזיקה, ולעמוד בתור לרכישת כל דיסק חדש שיוצא. להתחבר למחשב, ליוטיוב, מצדם זה יכול להיות כל היום, כי מוזיקה מקיפה אותם ומגדירה אותם.

אחד הכלים הכי פופולאריים של בני הנוער היא הגיטרה. הם תמיד רוכשים אחת, הראשונה תהיה אקוסטית ואז הם זקוקים למגוון של שיעורי גיטרה שיוציאו אותם קצת מנוסים על הכלי הזה.

למה שיעורי גיטרה?

בגיל העשרה אין ספק שמלבד מוזיקה, מה שמטריד את בני הנוער, זה גם היכולות החברתיות שלהם, לפעמים הצורך להיות באמצע, להיות חביב על כולם, שיהיו להם כמה שיותר חברים. חברים ומוזיקה זה הולך ביחד, כי הם יושבים עם החברים שלהם כדי לשמוע מוזיקה. זה גם מחבר ביניהם והחלק שרוצה ללמוד שיעורי גיטרה, רוצה להוביל את הקבוצה הזו, כי בני נוער בישראל בדרך כלל הולכים בחבורות, לפחות עד שהם מתגייסים.

לכן שיעורי גיטרה יאפשרו להם לשלוט באקורדים הבסיסיים, ואז הם יוכלו לנגן כל שיר שיחפצו, כאשר הם יושבים באמצע וכל החברים שלהם מסביב, ואין כמו חיזוק הביטחון העצמי הזה.

שיעורי גיטרה יכולים לתת בסיס נהדר לנגינה של המון שירים. מורה לגיטרה בתל אביב שעובד בשיטה מקצועית יעביר לכם שיעור שיספק לכם כלים להתחיל לשלוט בגיטרה ולהתחיל לנגן.

חמישה שיעורי גיטרה – ואתם מנגנים!

שיעורי גיטרה זה כמו לימוד של שפה חדשה. לכן צריך לקחת אותם אצל מורה טוב, שיודע לא רק איך לתת שיעורי גיטרה, אלא איך להעביר אותם, ליצור קשר עם התלמידים שלו אופן כזה, שהם יקלו ביטחון, כי כמו בכל שפה, זה דבר חדש והם לא תמיד יוכלו להרגיש בנוח. לכן מדובר בהרבה סבלנות אבל גם בשיטה. ככל שהיא תהיה יותר קלה, כך התלמיד ירגיש יותר בנוח, ירגיש שהוא מתחבר לכלי ושאם הוא ייקח עוד כמה שיעורי גיטרה, הוא ממש כבר יוכל לשלוט בכלי וזה מה שחשוב.

חמישה שיעורי גיטרה, אצל מורה מעולה וידוע שנותן שיעורי גיטרה, מבטיחים לכל תלמיד כניסה לעולם הצלילים הנפלא, ושליטה בכלי.

מדובר בלימוד האקורדים הבסיסיים, שמובילים הרבה מאוד שירים ולכן הם כבר אחרי כמה שיעורים, יכולים לשבת עם החברים שלהם, לפרוט על הגיטרה ולהרגיש שהם עושים את זה, הם נהנים עם הגיטרה ביד.

שיעורי גיטרה- הנאה צרופה

שיעורי גיטרה הם הנאה לגוף ולנשמה. יושבים כל החברה ביחד ושרים, כאשר שרים ביחד, זה כמו סוג של תפילה. זה מגבש, זה מבחר וזה עושה טוב לכולם.

שירה במעגל אגב, היא לגמרי המצאה ישראלית והיא נולדה מהשירה ליד המדורה, גם אז גיטרה הייתה הכלי האהוב, והיו כאלה שבכלל לא לקחו שיעורי גיטרה ולמדו לבד.