יש אנשים שהחלום שלהם היה להיות נגני גיטרה, או לפחות ללמוד לנגן על הכלי הזה. אבל החיים כמו בחיים, הם מושכים אותנו לכל מיני מקומות, ובמקומות האלה נהייה, ולא במקומות אחרים. אבל אף פעם לא מאוחר להגשים חלומות ולכן, גם בגיל 40 ו-50 אפשר ללכת ללמוד גיטרה ובעיקר אצל המורה הידוע יובל שמלבד חמישה שיעורים ומרגישים אצלו הכי בטוח. הוא יודע כיצד להעביר שיעורי גיטרה שנותנים לתלמידים הרגשה בטוחה שהם כבר שולטים בכלי, וכולם הולכים ללמוד אצלו.

הדבר הכי חשוב של שיעורי גיטרה, היא לתת לתלמידים הרגשה שהם יכולים לנגן. זה לא כלי כזה מסובך ושם שיעורי גיטרה נכונים המועברים ע”י מורה טוב לגיטרה, הם בהחלט יכולים לנגן על גיטרה והזמן בכלל לא פועל לרעתם, להיפך יש המון שיטות של שיעורי גיטרה והם בוודאי ימצאו את השיטה שעושה להם את זה הכי קל ונכון.

שיעורי גיטרה לילדים

גם שיעורי גיטרה לילדים, צריך לדעת לקבל אצל מורה שיש לו תקשורת טובה עם תלמידים ובעיקר עם ילדים. ילדים הם עם רגיש מאוד והם חייבים לקבל ביטחון במשך שיעורי גיטרה, ולא להרגיש חוסר ביטחון כמו עם מקצועות שהם לא אוהבים. לכן מורה לגיטרה שמעביר שיעורי גיטרה בחמישה שיעורים, הוא המורה האולטימטיבי והוא זה שצריך לקחת אצלו שיעורי גיטרה. ילדים באים אליו בשמחה, הוא מתקשר אתם, נותן להם ביטחון והקשר הבין אישי הזה עושה את העבודה. קשה מאוד ללמוד שיעורי גיטרה אצל מישהו שמלמד את זה בקשיחות, שיעורי גיטרה צריכים להיות סוג של כיף והנאה.

כמה עולה גיטרה?

אחד הדברים החשובים שצריך לדעת לפני שרוכשים לילד גיטרה, זה שהיא תתאים עבור הילד מבחינת הגודל. גיטרה גדולה מדי עלולה להיות קשה עבורו לפריטה, האצבעות שלו לא יגיעו לגשר וכמו שעוברים הוא לא יוכל לעבור אותו. אנו מציעים לכם לפני שאתם לוקחים שיעורי גיטרה, לפנות לחנות מיומנת של מכירת גיטרות, ולעשות את זה בהתאמה ותוך ייעוץ של מוכר מומחה לגיטרות. איך יודעים שהגיטרה מתאימה לו? הילד צריך להחזיק את הגיטרה. האגודל שלו צריכה להגיע לחלק האחורי בצוואר של הגיטרה, והוא יכול להגיע לכל המיתרים התחתונים והעליונים. הגיל הכי נמוך לקחת בו שיעורי גיטרה הוא בין 5-6, יש גיטרות לגיל הזה. מחירן של הגיטרות הקלאסיות שזו בעצם הגיטרה הראשונה שהילד צריך לפני שהוא לוקח שיעורי גיטרה, יכול לנוע בין 250 ₪ לגיטרה הכי זולה ועד 6,000 ₪ גיטרה יקרה. מה שמרכיב את מחירי הגיטרה זה האיכות, סוג העץ המיתרים ועוד. אחרי שרוכשים גיטרה, אם אין לכם מורה לגיטרה אתם יכולים להתייעץ עם המוכר בעצמו, שלעיתים הוא גם מעביר שיעורי גיטרה ואולי אפילו מומחה למתן שיעורי גיטרה לילדים.