יש מורים שנשאף לשכוח, יש מורים שנרצה לזכור, אבל יש מורים שממש נרצה לזכור ונסמן אותם כמי שלימדו אותנו משהו חשוב, החזירו לנו את הביטחון העצמי, האמינו בנו ונתנו לנו הזדמנות להוכיח את עצמנו.

כאשר אנחנו מדברים על מורים, אנחנו לא מדברים רק על מורים של כל מיני מקצועות ליבה, אנחנו מדברים על כך שגם אם מאוד רצינו בילדותנו ללמוד בלט אבל נפלנו על מורה קשה כאבן שהוציאה לנו את כל החשק להיות בלרינות, בהחלט יהיה מקום לתלות בה חלק מהאשם כל כך שלא הגשמנו את חלום הבלרינה שלנו.

אבל אם הייתם מגיעים למורה שהייתה מאמינה בכם וביכולות שלכם, הייתה אומרת לכם את זה. מעודדת ותומכת ומלווה אתכם צעד אחד צעד עד שתרגישו מספיק בטוחים, ותתנו את כל כולכם כדי להיות הכי טובים- את המורה הזו תזכרו לנצח.

רוצים ללמוד גיטרה- המלצה חמה!

אם אתם מחפשים מורה לגיטרה שמלמד תלמידים מתחילים, הגעתם למאמר הנכון. אגב, לא כל מורה לגיטרה מוכן ללמד תלמידים מתחילים. אתם יודעים מדוע?

כי צריך להשקיע בהם יותר מדי ולא כל המורים אוהבים להשקיע יותר ממה שהם חייבים. והמורים האלה שאוהבים להשקיע, הם המורים שהכי תזכרו בחיים, כמו למשל את יובל ביאליק המנטור של כל תלמידי הגיטרה המתחילים היום בארץ, שמלמד את התלמידים שלו בסבלנות אין קץ, איך לפרוט מיתר אחר מיתר. אקורד אחרי אקורד, איך מנגנים מנגינה זהו מורה לגיטרה ששמו נישא בפני כל ובעיקר מושר…

הסיבה שבגללה יובל ביאליק רוצה ושמח ללמד תלמידים מתחילים ולהיות גם מורה לגיטרה למתחילים, זה משום האתגר וגם משום שיש לו כישרון להעביר את המימד הזה שנקרא גיטרה למדיה הרציונאלית של כל תלמיד ולחדור להבנה שלו.

רק בזכות כך התלמידים של יובל ביאליק חושבים שהוא מורה לגיטרה הכי טוב בארץ והם לא מעטים.

אפשר ללמוד הכול- תלוי מי מלמד אותך!

יש משפט שאומר שאפשר ללמוד הכול, אבל זה תלוי מי מלמד אותך. כאשר אנחנו רוצים ללמוד משהו, אנחנו נשמח ללמוד אותו אצל מישהו שנעים לנו ונוח לנו אתו, ולא רק אצל מורה שמעביר לנו את החומר.

השאלה היא איך הוא מעביר? איך הוא מתקשר אתנו, האם הוא שם לב לחוסר הביטחון שלנו וגם מעודד אותנו? האם אנחנו מרגישים שהוא מאמין בנו וחושב שאנחנו יכולים.

כאשר מורה לגיטרה למשל מצליח לתת הרגשה כזו לתלמידים שלו, כולם ידעו לנגן על גיטרה. זה לא בגלל שהוא מכיר את החומר, זה בגלל שהוא בן אדם מיוחד, שיש לו את היכולת והכישרון האנושי לגרום לאנשים להאמין שהם יכולים ועם יכולת כזו לא כל אחד נולד – כך בדיוק עובד שיעור של לימוד גיטרה בצורה יעילה ופרקטית!

מורה לגיטרה שמאמין בכם!

האופן שבו יוכל ביאליק מלמד, מעבר להעברת החומר, הוא סך כל היחס שהוא רוצה לתת לתלמיד. לא מדובר על לחייך לתלמידים, לפרגן ולהחמיא להם או לספר להם סיפורים רק כדי שתמשיך להיות מורה לגיטרה שלהם, העיקרון הוא פשוט מי שנולד להיות מורה, צריך להאמין בכל התלמידים שלו. גם אם חלקם מתקשה הוא עדיין ילך אתם, יעודד אותם, יתמוך בהם ויגרום להם להגיע להישגים זוהי המוטיבציה והרצון שצריך להיות לכל מורה ולא חשוב מה הוא מלמד. במקרה הזה מורה לגיטרה כמו יובל ביאליק מוכיח שוב ושוב שלא הגיטרה היא פה העניין אלא מי מלמד אותך, איזה מורה לגיטרה יש לך. והוא צודק במיליון אחוז.