הרבה אנשים נמשכים לכלים מוזיקליים שונים ורוצים ללמוד לנגן עליהם. יש משהו מאוד מספר ביכולת לשלוט בכלי מוזיקלי. להבין מאיפה מפיקים ממנו צליל, איך משתנים הצלילים וזה הכול בידיים שלנו.

ללימוד נגינה אין זמן, תמיד אפשר ואין מהנה מזה אם זה מה שאתם רוצים, זה בכלל לא קשה להגשים את החלום שלכם, ואתם הם אלה שצריכים להגשים לעצמכם את החלומות.

יש כלים שהנגינה עליהם היא די מורכבת ודורשת חודשים רבים של לימוד עם מורה, עד שמצליחים לנגן כמו שצריך כמה שירים (למשל כינור, למשל פסנתר), אבל גיטרה למשל היא אחד הכלים שהכי קל ללמוד לנגן עליהם ואם אתם חושבים לנגן אבל לא עשיתם שום דבר בשביל זה, אז הגיע הזמן.

לימודי גיטרה הולכים להוסיף לכם המון לחיים- בעיקר שירים וצלילים.

לימודי גיטרה- אם לא היום אז מתי?

יש אנשים שכבר מבינים שאם הם ימשיכו לדחות את החלומות שלהם, הם כנראה לא יגשימו אותם לעולם. ואם אתם חובבי מוזיקה שגדלתם על כל מיני זמרים ולהקות שהחזיקו גיטרות ביד, ואתם רוצים לדעת לנגן על גיטרה, אתם צריכים להבין שאתם לא חייבים ללכת ללמוד את זה באקדמיה למוזיקה. אם אתם הולכים אל מורה גיטרה ויש אחד כזה שגם מצליח ללמד לנגן על גיטרה בחמישה שיעורים, אז הגשמתם את החלום שלכם הרבה יותר מהר ממה שחשבתם.

מאיפה יהיה לכם זמן לנגן?

אחת הסיבות שבגללה אנשים לא הולכים לשיעורי לימוד גיטרה, זה משום שהם עמוסים מאוד בחיים שלהם ולא מבינים איך הם ימצאו זמן לנגן על הגיטרה אחרי שהם יקחו לימודי גיטרה וכבר ידעו לנגן עליה.

אתם תמצאו זמן ועוד איך. כשאוהבים משהו – אתם תמצאו זמן, ואחרי שתיהנו מהנגינה של עצמכם, ותרגישו שזה מרגיע אתכם לקראת שינה או עושה לכם את הכיף של לשבת בגינה (אפילו הציבורית) ולשיר לעצמכם, אתם תדעו טוב מאוד ליצור לעצמכם סדר עדיפויות חדש, כזה שמעמיד את לימודי גיטרה בראש ואחר כך גם תמצאו זמן לנגן והוא יהיה זמן איכות. זה כמו לעשות הליכה, זה כמו לרוץ, זה כמו מדיטציה זה הדבר שעשוי לעשות לכם לילה טוב.

לנגן ולהירגע לפני השינה

לכל בן אדם יש את הכיף שמרגיע אותו. אם אתם אנשי גיטרה, אז קחו שיעורי לימוד גיטרה, חמישה שיעורים יספיקו לכם ללמוד את התורה כולה, ואחר כך כאשר השכן שלכם טובע בספר שהוא קורא, קחו את הגיטרה שלכם לידיים שהוצבה על כן במקום של כבוד ליד המיטה שלכם ונגנו לעצמכם שירים ותיהנו יותר מכל הליכה, ריצה, ספר וקולנוע. למה? כי אשר אתם מנגנים בגיטרה את השירים שאתם אוהבים אתם מתחברים לעצמכם.

גיטרה ומזמינים את החבר’ה

כאשר תדעו לנגן בגיטרה, תוכלו ליצור סביבכם אווירה מיוחדת במינה אם תכנסו תמיד איזה כמה חברים ותשחירו יחד.

לשיר ביחד זה לא המצאה ישראלית, זה קורה ומתקיים בכל התרבויות באשר הן. אנשים אוהבים לשיר, שיר נותן ביטוי לתחושות, למאוויים, מעלה נשכחות, זיכרונות, אנשים, כשתהיה לכם גיטרה ביד אתם תשירו את החיים. כל מה שצריך זה לימוד אקורדים לגיטרה בצורה יעילה ואפשר להתחיל.

לימודי גיטרה אפשר לקבל היום בשיטה מיוחדת של חמישה שיעורים בלבד, שלוקחים את הדברים הכי חשובים ומעבירים לימודי גיטרה בצורה תמציתית וחכמה. אחר כך תוכלו כבר לשלוף את הגיטרה שלכם מהנרתיק וליהנות משירה עם כל החברים, עם המשפחה בשבתות ובחגים. אתם תהיו הכוכבים של כל מפגש חברתי, כל יום הולדת ואתם בעיקר תהיו מאושרים.