במשמר השרון ובתל אביב, מקבץ סביבו תלמידים חובבי גיטרה, יובל ביאליק מורה לגיטרה שמעביר שיעורי גיטרה בחמישה שבועות, אחריהם כולם יהיו נגני גיטרה מדויקים, ושמחי לבב.

מנתוני החיפוש בגוגל עולה כי היום יותר ויותר אנשים מתעניינים בלימוד שיעורי גיטרה. חלקם רק יחפש ולא יעשה את הצעד להיפגש עם המורה ולהתחיל ללמוד. חלקם ילך על זה עד הסוף, יבחר מורה לגיטרה וייקח שיעורי גיטרה ויתחיל לנגן לעצמו ולחבריו עם הכלי האהוב עליו, וחלקם מאוד ירצה אבל ידחה את ההחלטה בגלל חוסר זמן.

יש דבר אחד מוסכם. על כל כלי נגינה כל מורה מנגן כמו שהוא מלמד. יש כאלה שיש להם שיטות שונות, כאשר המכנה המשותף הוא שבסופו של דבר הם יצליחו ללמד מישהו אחרי שיעורי גיטרה למשל לנגן בגיטרה.

העניין הזה של התהליך, הזמן הארוך שצריך להשקיע ולהקדיש ללימוד שיעורי גיטרה, זה הדבר שלפעמים מרתיע אנשים מלהתחיל לנגן בגיטרה.

יש “אוניברסיטה” לגיטרה ויש שיעורי גיטרה תכליתיים!

הרבה פעמים המסלול בו בוחר כל מורה לגיטרה ללמד, הוא ארוך כאורך הגלות.

אין לנו שום דבר נגד מסלולים שאורכם רב, אבל כאשר מדובר בכלי נגינה חדש לבעליו, שגם ככה יש לו חששות, וחוסר ביטחון והרבה פעמים הוא בכלל לא מאמין שהוא יצליח לנגן על גיטרה, הדרך הקצרה ביותר של שיעורי גיטרה בני חמישה שבועות היא הדרך שעשויה להכניס אותו כמה שיותר מהר לעניינים וגם לגרום לו בסופו של דבר לסיים את הקורס ולדעת לנגן על גיטרה.

כאשר שיעורי גיטרה מתפרשים על הרבה זמן, הם לפעמים גורמים לתלמידים להתייאש. הם חשבו שהם ייקחו גיטרה ליד וישר ינגנו, ובינתיים בכל שיעור הם לומדים רק עוד דבר אחד קטן שלא גורם להם בינתיים להתחיל לנגן בכלל, ומכאן ועד נטישת שיעורי גיטרה המרחק לא ממש רב.

שיעורי גיטרה מרוכזים וחכמים

יובל ביאליק הוא אחד ממורי הגיטרה הכי טובים היום בארץ, ולראייה ההמלצות באתר שלו, ההתכנסויות והמפגשים של התלמידים שלו שנפגשים כדי לנגן ביחד והעובדה שכולם אחרי חמישה שבועות בלבד, יודעים לנגן.

יובל ביאליק מעביר שיעורי גיטרה בשיטה מיוחדת שהוא המציא שגורמת לכך שתוך חמישה שבועות, כל אדם, צעיר, מבוגר או ילד ידע לנגן על גיטרה.

אז מה יש לנו בשיטה הזו? יש לנו חומר מקצועי המועבר בשיטה מסוימת, יש לנו מורה שמתעקש ללמד גם את התלמיד הכי “שבור” ויש לנו בסוף תלמידים שכולם יודעים לנגן ולא האמינו שהם יגיעו לזה.

שיעורי גיטרה פרטיים או בקבוצה

יובל ביאליק מעביר שיעורי גיטרה פרטיים או בקבוצה. שיעורי הגיטרה מועברים בצורה סובלנית ומעוררת השראה. השיטה היא ברורה בלי יותר מדי מושגים ומילים לא ברורות, הכוונה היא לסנן את החומרים שלא חייבים לדעת וללמד במורה אחת- שאנשים ידעו לנגן על גיטרה. בין אם אתם מחפשים מורה לגיטרה בתל אביב או כל מקום אחר יש לבחור במורה קשוב, מקצועי ואיכותי.

יש אנשים שמתאים להם לקחת שיעורי גיטרה פרטיים ויש אנשים שמעדיפים ללמוד בקבוצה. אט אט נוצרים בקבוצה הזו גם יחסים חבריים, והמפגשים אגב ממשיכים גם אחרי הקורס.

כנראה שלאנשים שיש גיטרה ביד, יש אופי מיוחד, וכאשר הם נפגשים הם לא ממש רוצים לעזוב זה את זה, כי אין דבר שיותר משמח אותם מצליל מיתר…