גיטריסטים שהייתם רוצים שיתנו לכם שיעורי גיטרה, הם אלה שאתם מעריצים בגלל הדבר המיוחד שיש בהם. מאמר זה יציג כמה מן הגיטריסטים הכי טובים בעולם, שיש להם השפעה על כל מיני אוהבי מוזיקה וגיטריסטים בעצמם. מי שנחשב לגיטריסט טוב, הוא מי שידע להביא את עצמו וגם משהו חדש לתוך המוזיקה שלו. התהליך שעוברים קצת דומה לתהליך מיתוג בחברת פרסום- איך שתציגו את עצמכם לסביבה, כך יתייחסו אליכם ויתפסו אתכם בהקשר לנגינה בגיטרה. אז לשאוף לנגן כמו הגיטריסטים הגדולים ביותר זאת הדרך הנכונה.

אחד הגיטריסטים האהובים הוא סלאש- הגיטריסט של רובים ושושנים. נגן רוק בחסד עליון שכל סולו שלו זה משהו שחשוב להקשיב לו. הוא אחרי לכמה מהסלואים הכי מרגשים כמו למשל: November rain  ועל עוד כמה רגעי נגינה בלתי נשכחים.

ג’ימי הנדריקס האחד והיחיד, מנגני הבלוז פורצי הדרך בכל מה שקשור לנגינה בגיטרה חשמלית. הוא היה הראשון שהשתמש בווא ווא ובפייזר בנגינה בסלואו. אחד מענקי הגיטריסטים על גיטרה חשמלית ובעולם המוזיקה בכלל.

לא הייתם מתנגדים לקבל שיעורי גיטרה מג’ימי הנדריקס נכון?

שיעורי גיטרה – פלמנקו

מה שהגיטרה עושה לפלמנקו, היא לא עושה לפלמנקו, לא יכול לעשות שום כלי נגינה אחר. פאקו דה לוסיה הוא אחד מהגיטריסטים הכי טובים בעולם וגיטריסט פלמנקו מופלא בפרט. הוא פיתח סגנון נגינה ייחודי של נגינת פלמנקו הפוגשת את הפיוזן. הוא גם מנגן ג’אז ומוזיקה קלאסית.

דג’נגו ריינהרדט, הוא גיטריסט שמנגן ג’אז צועני, ומהאנשים הכי משמעותיים ובעלי התרומה להתפתחות סגנון הגאז’. והא פיתח סגנון נגינה ייחודי והוא זה שיצר זרם חדש של מוסית ג’אז צוענית. המיוחד בנגינה שלו הוא, שהוא מנגן רק עם שתי האצבעות הראשונות (השלוש האחרות נפגעו בתאונה). את היצירות שלו מנגנים היום בכל בית ספר למוזיקה שמעניק שיעורי גיטרה ולימודים של תולדות המוזיקה.

סטיב ואי

רוקיסט מעולה שמשתמש בידית הפלויד ואחד הוירטואוזים של נגינת רוק. יש לו נגינה חכמה מלודית ומבחינה מוזיקלית יש לו את הסאונד שלו עם טכניקה מושלמת. הוא אחד הגיטריסטים החשובים בעולם הרוק, וכל מי שרוצה לקחת שיעורי גיטרה בז’אנר הרוק, חייב להקשיב לאלבום הסולו שלו.

אינגווי מלמסטין, הוא נגן חשוב בז’אנר המטאל הניאו קלאסי. (יש לו טכניקה גבוהה וכל מי שראה אותו בהופעה לא שוכח מה יד ימין שלו יכולה לעשות). הוא אחד הגיטריסטים הראשונים שחברת פנדר הוציאה ליין גיטרות שלהם. הוא זכה מטעם מגזין גיטר, בפרס אלבום הרוק האינסטרומנטלי על אחד מאלבוני הרוק שלו.

מרטי פרידמן הוא גיטריסט אגדי, חלק מלהקת מג’דת וזכור בגלל כמה מהסלואים (מטאל) שניגן. יש לו סגנון נגינה מאוד מיוחד גם מבחינה מוזיקלית וגם טכנית. הוא עשה גם קריירת סולו ויש לו כמה אלבומים ביניהם: Scenes, לא פחות מיצירת מופת.

אז תארו לעצמכם שכל הנגנים הענקיים האלה, התחילו עם שיעורי גיטרה בדיוק כמו שאתם רוצים ללמוד היום. כי אף פעם אי אפשר לדעת מה יקרה הלאה.