אחד הדברים שכולם עושים היום ובכל גיל זה לוקחים שיעורי גיטרה. זהו כלי שלא צריך בשבילו פז”מ של נגינה, וגם בגיל ארבעים וחמישים, אפשר לקחת גיטרה ביד, להתחיל ללמוד ותוך שלושה שבועות, בשיטה הכי מובילה היום בארץ של שיעורי גיטרה, להתחיל ולנגן.

האנשים שמגיעים לקורס של שיעורי גיטרה בשלושה שבועות, מגשימים חלום. חלקם תמיד רצו ללמוד, אבל הזניחו את זה. הלכו ללמוד באוניברסיטה, לא היה להם זמן להשקיע. הם לקחו כמה שיעורי גיטרה, למדו כמה אקורדים אבל לא התמידו, לא המשיכו ואין מה לעשות. לימוד שיעורי גיטרה זה כמו שפה חדשה. אם לא מתרגלים הרבה שוכחים וזה בדיוק מה שקרה להם.

עכשיו הם הגיעו לגיל חמישים, ויש להם חור בנשמה. הם רוצים לעשות משהו שהם אוהבים, אז הם לוקחים שיעורי גיטרה והם אנשים הרבה יותר שמחים ממה שהם היו לפני זה.

שיעורי גיטרה- איך מתחילים?

מה שטוב בנגינה על גיטרה, זה שלא צריך ציוד מיוחד, כדי להתחיל לנגן. גיטרה זה לא כלי כל כך יקר וכמובן שמתחילים צריכים לרכוש גיטרה אקוסטית. כדי להגיע לסוג הגיטרה הנכון, יש בכל חנות של כלי נגינה גם מומחים בתחום של גיטרה, ואם מצאתם כבר מורה שייתן לכם שיעורי גיטרה, כל מה שאתם צריכים זה לרכוש אחת שמתאימה לכם. לילדים למשל רוכשים גיטרה שמתאימה להם מבחינת גודל הגוף שלהם, הידיים צריכות להגיע לכל המיתרים וזה מה שקובע.
אחרי שרכשתם גיטרה, זה הזמן למצוא מורה שיש להם חיבור טוב אתו ולהתחיל לקבל שיעורי גיטרה.

תקשורת טובה- שיעורי גיטרה

הדבר הכי חשוב בבחירת מורה לגיטרה, היא  בעצם לימודי גיטרה איתו, יכולת העברת החומר שלו, התקשורת שלו עם התלמידים וגם הגישה שלו חשובה. אם יש לו גישה חיובית שהמטרה שלה, זה לעודד אתכם ולגרום לכם לחוש יותר בטוחים ובעלי מוטיבציה, אז זהו מורה שכדאי לבחור. שיעורי גיטרה זה לא בעיה למצוא, בעיה למצוא מישהו טוב שיש לו גם יכולת להעביר את החומר, וגם גישה חיובית לתלמידים שלו, שיעורי גיטרה מצליחים הרבה פעמים לא בגלל הידע של המורה, כמו בגלל הגישה שלו.

לשיר מסביב למדורה- שיעורי גיטרה

יש אנשים שלשבת ולשיר מסביב למדורה זה אצלם לא רק בל”ג. בעיקר בקיץ, הם נוהגים ללכת חבורות, חבורות, לעשות מדורה וליהנות משירה בציבור, זה סוג של בילוי.

בדרך כלל במפגשים מהסוג הזה, נבחרים השירים לפי מידת הזיכרון של הנוכחים, ואם מדובר בחבר’ה שהיו למשל בצבא ביחד לפני 40 שנה, אז הן ייהנו לשיר את השירים של פעם, שגורמים להם גם להיזכר בימים עברו. שיעורי גיטרה יכולים להפוך כל אחד לנושא הלפיד של השירה מסביב למדורה ואין דבר יותר ישראלי וחם מזה. אז אתם לוקחים שיעורי גיטרה?