יש היום טרנד של הגשמת חלומות. אם יש משהו בנעוריך שרצית ולא עשית בבקשה- צא והגשם את חלומותיך. אם זה טיול להודו שלא עשית אחרי הצבא (כי מי בכלל שמע אז על הודו…) אם זה קורס יאכטות, גלישה, ללמוד צרפתית שתמיד חלמת לדעת. ציור, ריקוד, לנגן על גיטרה, לא חשוב מה, היום אפשר ורצוי להגשים חלומות בכל גיל.

גיטרה למשל זה כלי שהרבה בני נוער רוצים ללמוד לנגן עליו והם התחילו כבר בנעוריהם. כבר אז הם רצו ללמוד לנגן על גיטרה ולשבת באמצע המעגל, לפרוט על המיתרים ולשיר עם כל החבר’ה.

אלא שאז הגיעו הבגרויות, לימודי הגיטרה נגדעו באיבן, הבגרויות יצאו בסדר וגם הצבא, אבל הם כבר אחרי הטיול של אחרי הצבא ופתאום משהו מדגדג להם , קוראים לזה געגועים. הם מתגעגעים לנגינה על גיטרה, הם רוצים להתחיל ללמוד שוב והם מחפשים מורה לגיטרה כי הגיע הזמן ללמוד.

מורה לגיטרה- תלמידים בני 60

לרוב האנשים יש תחביב והוא קשור לנטיות ליבם, לכישורים שלהם ועוד.

יש מי שאוהב לצייר ויש מי שאוהב לרקוד וגם בגיל שישים אנשים רוצים לעשות את מה שהם אוהבים.

ואם הם מאלה שפעם רצו מאוד לדעת לנגן על גיטרה, הם ילכו על זה היום כשיש להם יותר זמן וסבלנות והבגרויות שלהם כבר נגמרו מזמן…

אבל מה שחשוב בעיקר לאנשים מבוגרים, זה למצוא מורה לגיטרה שיש לו שיטת לימוד קצרה ולעניין כמו למשל חמישה שיעורים בהם הם יכולים ללמוד את כל האקורדים שהם צריכים והתחיל להיות מופע הבידור של המשפחה כל יום שישי.

מורה לגיטרה שמבין עניין

לא כל מי שיודע לנגן על גיטרה יכול להיות גם מורה לגיטרה. מורה לגיטרה טוב זה מישהו שיש לו יכולת לקרוא את התלמיד שיושב מולו ולהתאים לו את השיעורים, הכמות והקצב של לימודי הגיטרה, זהו תהליך חשוב כאשר מדברים על איך לנגן על גיטרה.

מורה לגיטרה טוב הוא כזה שהוא יודע כמה חומר הוא צריך ללמד כל תלמיד, מה היכולת של התלמיד הזה לקלוט, ואיך הוא צריך להתקדם אתו.

הוא צריך להיות מאוד מכוון למטרה של התלמיד ולא למטרות של עצמו, והוא חייב שהשיעורים שלו יהיו מהנים ומעניינים כדי שהתלמידים שלו ימשיכו להגיע אליו ולא לשום מורה לגירה אחר.

מורה לגיטרה תומך ומעודד

גיטרה היא כמו שפה ויש כאלה שמאוד קשה להם ללמוד את זה. לכן כאשר יש מורה לגיטרה שיש לו שיטה בדוקה ואולי אפילו קצרה של חמישה שיעורים אחריהם תוכלו ללמוד את האקורדים החשובים, לא מן הנמנע שתוכלו כבר להתחיל לתרגל בבית.

אם אתם פוגשים מורים לגיטרה בחרו במורה לגיטרה שיש לו גישה חיובית ושהוא גם מסוגל לתמוך ולעודד אתכם כי גם זה חשוב מאוד ולא רק שיעורי הגיטרה.