זה יכול להתחיל גם בגיל שמונה. הילד או הילדה רוצים לנגן על משהו. אחד הכלים שהם הכי נמשכים אליהם ורוצים לדעת לנגן עליהם זו גיטרה, וכך בעצם מתחיל רומן של לימודי גיטרה למתחילים בין הילדים שלכם למורה בר המזל שיפגוש את הכישרון הגדול שלכם. כדי לבחור מורה טוב לילדים שלכם, שיוכל לתת להם לימודי גיטרה למתחילים שיהפכו לשיעורים הכי כיפים שיש להם בלו”ז, הנה כמה טיפים.

המדריך למציאה מורה – לימודי גיטרה למתחילים

– כמובן שזה צריך להיות מישהו שיש לו ניסיון. בלי ניסיון לא מלמדים, לא יודעים איך לגשת לתלמידים ולא מפתחים גישה כמו למשל “שלושה שבועות ואתה מנגן”, את זה יכול לעשות רק מישהו שלימד כל כך הרבה זמן והצליח למקד לימודי גיטרה למתחילים בזמן הזה, עם התחייבות שגם אחרי תקופה קצרה כזו, בגלל שיטת הלימוד, תצאו עם כל הידע שאתם צריכים כדי לשלוט בגיטרה.

-יש הבדל בין מורה לגיטרה לתלמידים מנוסים עם ידע מוקדם, לבין מורה שמלמד לימודי גיטרה למתחילים. זה דורש גישה אחרת לגמרי, כמו היכולת לזהות את החסמים אצל כל אחד, את חוסר הביטחון ולתת לתלמידים את מה שהם צריכים בדיוק כדי להאמין בעצמם שהם יכולים לנגן על גיטרה, ויש לזה משמעות גדולה במיוחד כמו כישרון.

-נכון יש תלמידים שיקלטו דברים מהר, כי יש להם איזה שהוא כישרון, או שהם כבר נחשפו לגיטרה, הם לא פוחדים מהכלי ומחברים אליו מיד. יש כאלה שזה ייקח להם יותר זמן, זה לא אומר שהם בסופו של דבר לא יהיו מודל של לימודי גיטרה למתחילים.

-לתרגול יש חלק חשוב בלימוד של כל דבר, ובעיקר אם מדובר במשהו שיש להצטיין בו ושהשליטה בו היא תלוית תרגול. כמו שכדי להצליח במבחן צריך לשנן שוב ושוב, ככה זה עם לימודי גיטרה למתחילים. ככל שתתרגלו יותר, כך תרגישו שאתם שולטים בגיטרה, תרגישו יותר חופשי עם הכלי ואל תפחדו לנסות גם דברים חדשים.

-עבודה על הביטחון העצמי של התלמיד, זה רק חלק מהעניין אומר מומחה שמעביר לימוד גיטרה למתחילים בשלושה שבועות. יש תלמידים שבהתחלה נרתעים ולא מאמינים שהם יכולים לדעת משהו, ובסוף הם מתגלים ככישרונות גדולים. שווה לא לוותר להם ולא לגרום להם לוותר לעצמם.

-שיעורי גיטרה למתחילים דורשים מהמורה ניסיון, סבלנות וגם גישת לימוד מיוחדת במינה. ללמוד לנגן על גיטרה בשלושה שבועות זאת לא רק פרסומת, זה קורה באמת, ואם אתם רוצים להיות חלק מההצלחה הזו, אתם יכולים להיכנס לאתר של “גיטרה” לימוד גיטרה בשלושה שבועות ולהתוודע אל השיטה.