בזמן שרובנו עמוסים בעבודה ושאר עיסוקים, נשחקים בשגרת היום יום ומוותרים על הגשמת החלומות שלנו, יש יותר ויותר אנשים שפשוט קמים ועושים מעשה ומתחילים לנגן בגיטרה. הם פורטים ושרים ומגשימים את החלום שלהם בעזרת שיטה בדוקה ומוכחת

הדור שלנו עסוק, עסוק מאוד. אנחנו נאלצים לעבוד קשה מאי פעם רק כדי לסגור את החודש ולמי יש בכלל זמן לחלומות? כך מוצאים את עצמם אנשים רבים במירוץ להספיק הכל – עבודה, בית, משפחה ומה שנדחק הצידה כל הזמן אלה החיים האישיים שלנו ובהם החלומות שמלווים אותנו מילדות ושכנראה כבר לעולם לא נגשים. אצל המון אנשים החלום הזה הוא לנגן בגיטרה.

בשנים האחרונות התחיל טרנד חדש של קורסי לימוד גיטרה למבוגרים. מיזם חדש שנועד לסייע לאנשים עסוקים להגשים את החלום שלהם במינימום זמן ומאמץ ומוכיח שכל אחד יכול לנגן. תוך שבועות בודדים כבר תוכלו לנגן את השירים האהובים עליכם

“עכשיו תורי לדאוג גם לעצמי”

“אנחנו רואים בשנתיים האחרונות תנועה גדולה של אנשים שקמו ואמרו “די! עכשיו תורי”, אומר לנו ד”ר ירון גורן, סוציולוג החוקר את הרגלי הפנאי של מבוגרים בישראל.
“הם הבינו שהם פשוט שוחקים את עצמם בעבודה קשה ושהם חייבים לפנות מעט זמן ולעשות גם משהו שיהיה רק בשביל עצמם, בשביל הנפש ושהם חייבים להתחיל להגשים את החלומות שלהם. במיוחד את החלומות שניתן להגשים בהשקעה מועטה של זמן וכסף. קורסים ללימוד גיטרה הם דוגמה מצויינת מכיוון שהם נותנים בדיוק את המענה הזה. הם מאפשרים גם לאנשים העסוקים ביותר להגשים את החלום שלהם ולהתחיל לנגן ומשם – השמיים הם הגבול”

אז איך מתחילים לנגן בגיטרה?

“מאוד רציתי לנגן מגיל צעיר ולא יכולתי. לא היתה אפשרות כלכלית להורים שלי וגם כשבגרתי החיים תמיד היו עמוסים ולא מצאתי לזה זמן” מספרת לנו רחלי טל, בת 46 מנתניה “לפני חמש שנים עשיתי כמה שיעורים פרטיים ולא קלטתי כלום. לא הצלחתי ועזבתי את זה אבל תמיד היה לי בראש שיום אחד אחזור לזה. כשהתחלתי את קורס הגיטרה לא האמנתי שאצליח אבל החלטתי לתת צ’אנס ולנסות להוכיח לעצמי שאני מסוגלת. הופתעתי – פתאום ראיתי שאני מצליחה לזכור את האקורדים ולנגן אותם. לא האמנתי שזה קורה. זה נתן לי סיפוק עצמי – הוכחתי שאני יכולה וכמובן המוסיקה זה כיף גדול. הקורס הזה מאוד מרגש”

לימוד גיטרה

מרקעים וגילאים שונים לאותה מסקנה –
קורס ללימוד גיטרה בקבוצה היא הדרך הטובה ביותר
ללמוד ולהצליח לנגן בזמן קצר

התובנה המרכזית שלהם היא שעם שיטה ברורה ומדוייקת, מורים מעולים וקשובים וקבוצה תומכת ניתן להגשים את החלום תוך זמן קצר וגם להנות מהתהליך. מרקעים וגילאים שונים, עם נסיונות כושלים בעבר או אפילו בלי שום נסיון קודם, הם החליטו לתת צ’אנס ולהגשים את החלום שלהם לנגן בגיטרה

אבי גלאם, 48, קדימה: “שנים, מאז שאני זוכר את עצמי תמיד רציתי לנגן ולא הצלחתי. ניסיתי כמה פעמים עם מורים פרטיים ולא הלך, ניסיתי ללמוד לבד מהאינטרנט ולא הלך וכבר התייאשתי. הרמתי ידיים באיזשהו שלב ואמרתי “זה כבר לא יקרה”. בשביל להגשים את החלום שלי שלחתי את הבן שלי ללמוד גיטרה ואני על עצמי ויתרתי. כשנרשמתי לקורס הגיטרה הייתי מאוד סקפטי אבל החלטתי לתת לזה צ’אנס בתור נסיון אחרון. השיטה היא שיטה מנצחת ואני ממש נהניתי גם מהחוויה של הקורס וגם מהעובדה שאני סוף סוף מצליח לנגן”

בני אלרז, 70, כפ”ס: “הגעתי לגיל פרישה וחשבתי לעצמי – מה עם החלום לנגן בגיטרה? הרי רציתי מילדות לנגן אבל חשבתי שבגיל כזה זה כבר לא אפשרי. כשנתקלתי בקורס הגיטרה החלטתי לבדוק את זה אבל הייתי בטוח שמהר מאוד אוותר. בסופו של דבר הגעתי לקורס – ניגנתי, פרטתי, הצלחתי ובלב שלם נהניתי מכל רגע”

אורית חורי, 43, בארותיים: “זה היה חלום שלי כבר המון זמן, היו לי פחדים שלא אצליח כי ניסיתי קצת לבד בבית וזה לא הלך. הפחד שלי התפוגג בשנייה שהתחלתי את קורס הגיטרה. התמיכה מכולם והבטחון שהקרין המורה עזרו לי מאוד להתגבר ולהצליח. המורה ידע לגעת בכל אחד ולתת לו בדיוק את מה שהיה צריך. גם הקבוצה היתה מדהימה וחיכיתי כבר בכל שבוע רק להגיע לשיעור”

אם אתם רוצים ללמוד שירים באנגלית שאתם מתקשים בו, כדאי גם לעבור קורס לימוד אנגלית למבוגרים.

לימודי גיטרה - ללמוד לנגן על גיטרה

קורסי לימוד גיטרה – הדרך שלך להגשמת החלום שלך

כיום ניתן למצוא מגוון של קורסים ושיטות ללימוד גיטרה. למשל “לנגן גיטרה בחמישה שבועות”, שמלבד ההבטחה שבשם השיטה, גם מתחייבים להצלחה שלך ונותנים לך אחריות מלאה והחזר כספי מלא במידה ולא הצלחת לנגן

יובל ביאליק, מייסד הקורס “לנגן גיטרה בחמישה שבועות”, מספר: “הרבה אנשים חושבים בטעות שלנגן בגיטרה זה דבר מורכב ושצריך בשבילו כשרון מיוחד או קואורדינציה.עם נסיון של מעל 1,000 תלמידים עד היום אני יכול לומר בוודאות – כל אחד יכול לנגן בגיטרה. אני רואה את ההצלחות האלה שוב ושוב. כל מה שצריך זה את הרצון לנגן ולהתמיד ושיטה ברורה ומוכחת שתוביל אותך להצלחה”

בשישה מפגשים פעם בשבוע ו15-20 דק’ תרגול יומי בלבד אפשר לראות תוצאות מעולות ולהגשים את החלום שלך לנגן בגיטרה.

להמשיך לחלום או פשוט להגשים ולהתחיל לנגן?

בסופו של דבר הכל עניין של החלטה. אפשר להמשיך להישחק במירוץ החיים ולהזניח את החלומות שלנו ואפשר פשוט לקום ולהגשים את מה שאפשר להגשים בזמן קצר ובהשקעה מינימלית. יש לכם רק מה להרוויח. אז למה אתם מחכים?

הנה ההזדמנות שלך להגשים את החלום. מלא/י את הפרטים ונחזור אליך בהקדם