נגינה בגיטרה משלבת כל כך הרבה אלמנטים חיוביים ומאפשרת ליהנות משקט, רוגע ויצירתיות רבה. אחד מתוך 5 אנשים חולם לדעת לנגן על גיטרה, אך רבים נמנעים מלהתחיל בגלל המחשבה של “עד שאני אדע לנגן כמו שצריך ייקח המון זמן”. שיעור גיטרה למתחילים ניתן למצוא במגוון רחב של אתרי אינטרנט, אך בכמה אתרי אינטרנט ניתן למצוא מורה לגיטרה אשר יאפשר לכם לדעת לנגן וליהנות מנגינה איכותית כבר אחרי 5 שבועות?

יובל ביאליק - שיעור גיטרה למתחילים

יובל ביאליק – שיעור גיטרה למתחילים

שיעור גיטרה למתחילים – איך באמת מתחילים ללמוד לנגן על גיטרה?

מדי שנה עשרות אלפי ילדים ומבוגרים עושים צעד אחד בדרך ללימוד הגיטרה. לימוד גיטרה הוא חלום שרבים חושבים כי “פספסו את הרכבת” שלא למדו עוד בילדותם, אך למעשה, גם במידה ואתם אנשי קריירה ועובדים במשרה מלאה, תוכלו למצוא את זמנכם הפנוי ללימוד גיטרה שיאפשר לכם להפיג את המתחים, לערוך ערבים משפחתיים וחברתיים ובעיקר – ליהנות ממנגינות כל כך מרגיעות ומספקות עבור עצמכם.

כיצד ניתן להיערך לקראת שיעורי גיטרה למתחילים?

  • אל תדחו!
    מרבית האנשים דוחים את נושא הלימוד לגיטרה ומעכבים אותו למשך שנים, וחלקם אפילו מוותרים על החלום. מומלץ לנסות ולא לדחות את השיעור ולקבוע לעצמכם ימים מסוימים בהם אתם מקדישים זמן ללימוד הגיטרה.
  • אל תפחדו!
    רבים חוששים שמא שיעורי גיטרה למתחילים הם ברמה גבוהה יחסית. למעשה, במהלך קורס הגיטרה בחמישה שבועות רבים מתוודים לעובדה שתוך זמן קצר במיוחד הם יודעים לנגן את השירים האהובים עליהם, לאלתר ולנגן ברמה שמעולם לא חשבו שיצליחו.
  • צפו בשיעור הראשון מספר פעמים במידה ולא הבנתם משהו.
    באתר האינטרנט שלי, תוכלו לצפות בשיעור הראשון בחינם – צפו בו מספר פעמים במידה ולא הבנתם דבר מה.
  • מוזמנים להתקשר ולהתייעץ.
    אני מזמין אתכם להתקשר ולהתייעץ איתי לגבי הקורס האינטרנטי.

מי אני ולמה דווקא אצלי?

במהלך העשור האחרון אני עוסק בעולם המוסיקה, אליו התחברתי עוד מילדותי. במשך הקריירה שלי הוצאתי אלבומי סולו בהם הפקתי, כתבתי, הלחנתי ועיבדתי שירים רבים וזכיתי לשיתופי פעולה עם המוזיקאים המובילים במדינת ישראל.

למעלה מ-500 תלמידים למדו אצלי בקורסים השונים של הגיטרה וכיום מנגנים בצורה שוטפת ונהנים מ”חלום ילדותם” שחשבו בעבר שפספסו אותו. אני מזמין אתכם לא לוותר על החלום שלכם ולא תאמינו כמה זה פשוט!