קייטנת המוסיקה של עמק חפר ואיזור השרון

הקיץ הזה עומד להיות בלתי נשכח – במחנה המוסיקה של “הרמוניה”!
מחנה הקיץ של “הרמוניה” הוא קייטנת מוסיקה בוטיק – קטן ואיכותי. דרך הנגינה המשותפת, הסדנאות והפעילויות החווייתיות, הילדים עוברים תהליך מהיר של פתיחות, יצירת קשרים חברתיים, העצמה אישית וחיזוק הבטחון העצמי. ותוך כדי – לומדים, מתקדמים מאוד מבחינה מוסיקלית ונהנים בלי סוף!
4 הרכבים – קבוצות קטנות של כ5 ילדים, קרובים בגיל וברמת הנגינה, שעוברים יחד מתחנה לתחנה. על כל הרכב איש צוות אחראי, מנוסה ומיומן. לא תמצאו יחס כזה בשום מקום אחר!
מיועד לנגני כל הכלים ולזמרים בגילאי 10-15.

איך נראה יום במחנה?
• 8:30- נפגשים על הדשא עם כלי נגינה. מג’מג’מים, מדברים, יוצרים קשר.
• 9:00 – תחילת לו”ז: 4 תחנות בסבב, משך כל פעילות כשעה.
– תחנה ראשונה – עבודה בהרכבים בחדר חזרות מקצועי עם מדריך מנוסה ומקצועי. כל ילד מנגן על הכלי שלו והחלוקה היא לפי גיל ורמה. לומדים לנגן יחד, להקשיב אחד לשני, לתת ביטוי עצמי ולעמוד על במה. בכל יום שעה של חזרה לקראת מופע הסיום שיתקיים ביום האחרון של הקיטנה.
– תחנה שנייה– מבחר סדנאות מעשירות עם יובל ביאליק, מנהל הקיטנה. כתיבת שירים, היסטוריה של המוסיקה, תיאוריה ועוד… קבוצות קטנות המאפשרות לילדים להתנסות, לחוות, לשאול שאלות וללמוד בכיף.
– תחנה שלישית – עבודה בצוות ועמידה על במה – סדנה מעצימה וחוויתית, תהליך שלם שעובר כל הרכב יחד וכל ילד באופן אישי מתחילת הקיטנה ועד למופע הסיום.
– תחנה רביעית – משחקים מוסיקליים, חברתיים ומגבשים. כי באנו להנות 🙂
ו…. במהלך המחנה נקיים שני ימי כיף בבריכת הקיבוץ!

הפעילות מתקיימת בימים א-ה בין השעות 8:30- 13:30 וכוללת ארוחת בוקר.
מחזור ראשון יתקיים בתאריכים 5-16.7. מחזור שני בין ה19-30.7. ביום האחרון של כל מחזור יתקיים מופע סיום בערב בהשתתפות ההורים.
עלויות: בהרשמה מוקדמת בלבד – 2,520 ₪ למחזור (עד ה1.6, אח”כ המחיר עולה ב10%)
* לשני ילדים מאותה משפחה תינתן הנחה בגובה 5%.

**מספר המקומות מוגבל! התקשרו עכשיו והבטיחו את מקומכם: 054-4309540

• יובל ביאליק, מנהל “הרמוניה”, הוא מוסיקאי ומורה ותיק ומוערך. שני אלבומי הסולו שלו זכו להשמעות וביקורות טובות והוא מופיע בקביעות ברחבי הארץ. כמורה, עברו תחת ידיו מאות תלמידים מרוצים לאורך השנים. ניהל בהצלחה את “המחנה למוסיקאים צעירים”. מחנה “הרמוניה” נשען על הנסיון שנצבר במחנה למוסיקאים ומביא אותו לשיאים חדשים.