מורים לגיטרה מאז ומעולם הציעו את שירותם לאוכלוסייה וסייעו לרבים ללמוד לנגן על גיטרה. לימוד גיטרה, נחשב לאחד מאותם חוגים פופולריים שמרבית ההורים מנסים לדחוף את ילדיהם ללימוד כבר בגיל צעיר במיוחד. למה דווקא גיטרה על פני שאר הכלים?

גיטרה ופסנתר, הם למעשה בין כלי הנגינה היחידים שמאפשרים לילדים לנגן את השירים האהובים עליהם מבלי להיות תלויים בכלי נגינה נוספים שילוו אותם, כמו תופים למשל. היתרון המשמעותי של הגיטרה על פני הפסנתר מהבחינה הזו, הוא שניתן לנשוא את הגיטרה לטיולים ומקומות שונים בקלות. כמו כן, לימוד נגינה על גיטרה נחשב פשוט יותר מאשר לימוד נגינה על פסנתר.

מורים לגיטרה Out – קורס גיטרה אינטרנטי  IN

סקרים שונים שנערכו ברחבי המדינה, מצאו כי לימוד גיטרה נחשב ל”חלום מפוספס” של מבוגרים רבים, אשר טוענים שפספסו את הגיל והזמן הפנוי שהיה להם בילדות וכיום, אשר עובדים במשרה מלאה ומנהלים חיי משפחה, אינם מוצאים את הזמן הנדרש על מנת להתמיד ולנגן בגיטרה. רבים מהם, אף הצהירו כי החלו ללמוד לנגן על גיטרה אך לא היו עקביים בשיעורים, ולכן, השיעורים עם מורים לגיטרה אינם היו פרקטיים ובזבזו את זמנם בעיקר.

מכאן נבע הרעיון של מורה הנגינה ומייסד קורס גיטרה בחמישה שבועות לפתוח את קורס הגיטרה האינטרנטי הראשון שמאפשר לאנשים ללמוד דרך האינטרנט, בצורה זולה יותר מאשר לימודי הגיטרה אצל מורים לגיטרה, בזמנם הפנוי מבלי להיות תלויים במורה הגיטרה ובצורה נוחה במיוחד.

מורים לגיטרה - הקורס של יובל ביאליק

מורים לגיטרה – הקורס של יובל ביאליק

היתרונות של קורס גיטרה אינטרנטי:

  • ללמוד לנגן לאחר שהילדים הולכים לישון ובסופי השבוע.
    כאשר אתם תלויים במורה פרטי, אינכם יכולים להטרידו במהלך הלילות כאשר יש לכם זמן פנוי או בסופי השבוע כאשר יש לכם זמן לעצמכם. קורס גיטרה באינטרנט מאפשר לכם ללמוד בזמנכם הפנוי בצורה נוחה במיוחד.
  • חיסכון כספי.
    מעבר לעובדה שקורס גיטרה באינטרנט זול משמעותית מאשר שיעורים פרטיים אצל מורים לגיטרה, היכולת שלכם לחזור “אחורה” ולתרגל את המשימות של שיעורים קודמים חוסכת לכם עלות משמעותית.

הצטרפו לקורס הגיטרה האינטרנטי והגשימו את חלום הנגינה המשפחתי שלכם.