אחד הדברים המייגעים ביותר שבגללם רבים אינם מתחילים ללמוד לנגן על גיטרה נע סביב השירים המורכבים. רבים חושבים שעל מנת לנגן שירים בגיטרה עליהם ללמוד מספר חודשים, אך למעשה, ניתן לנגן על גיטרה תוך מספר שבועות ואפילו תוך כמה ימים, כל זאת, מבלי לצאת מהבית! שירים קלים לגיטרה ניתן למצוא במגוון אתרי אינטרנט וללמוד את האקורדים השונים וליהנות מהנגינה הנעימה של השירים שאתם כל כך אוהבים.

שירים קלים לגיטרה – מאיפה מתחילים?

במידה ואינכם שולטים בכלל האקורדים הנדרשים לשיר, אתם מוזמנים לגלוש באתר האינטרנט שלנו בעמוד מילון אקורדים, כמו כן, מומלץ לחזור היטב על האקורדים ועל הפריטות השונות. בתצלומים של השירים המופיעים בעמוד תוכלו לראות את החיצים אשר מסמנים את כיוון הפריטה.

אז מהן למעשה הדרכים שבאמצעותן ניתן ללמוד לנגן על גיטרה?

  • מורה לגיטרה – האופציה הישנה והעתיקה היא באמצעות מורה פרטי לגיטרה. הבעיה בדבר היא שצריך למצוא את הזמן המתאים עבורכם ועבור המורה לגיטרה ומבוגרים רבים אשר עובדים במהלך היום אינם מוצאים את הזמן לתאם עם המורים השונים. עבור רבים, הזמן הפנוי הוא במהלך סופי השבוע או בשעות הערב המאוחרות.
  • קורס גיטרה בחמישה שבועות – קורס חברתי שיאפשר לכם לשלב בין חוויה יוצאת דופן חברתית ולהכיר אנשים חדשים ותוך כדי ללמוד לנגן על גיטרה תוך זמן קצר במיוחד! קורס גיטרה בחמישה שבועות אשר ייסד יובל ביאליק זכה להצלחה רבה באזור השרון ומדי חודש מתקיים קורס נוסף בו ניתן ללמוד מא’ ועד ת’ לנגן על גיטרה בצורה הטובה ביותר.
  • קורס גיטרה באינטרנט – קורס גיטרה באינטרנט יאפשר לכם ללמוד תוך זמן קצר לנגן על גיטרה, בקצב שלכם ובשעות הפנאי שלכם. באמצעות רישום לקורס תוכלו ללמוד לנגן על גיטרה גם במהלך סופי השבוע ולתרגל את השיעורים הקודמים בכל רגע נתון.

צריכים עזרה?

אנו מזמינים אתכם לפנות אלינו דרך אתר האינטרנט או באמצעות הטלפון המופיע באתר על מנת להתייעץ אתנו בדרכי הלימוד המתאימים ביותר עבורכם. אנו יודעים להתאים את שיטת הלימוד לתלמיד ונמליץ לכם על הדרך הטובה ביותר שבאמצעותה תוכלו ללמוד לנגן תוך זמן קצר במיוחד.