האינטרנט ללא ספק הופך את החיים של בני האדם לנוחים יותר ופשוטים יותר, גם כאשר מדובר בלימודים. בשנים האחרונות האתרים המציעים לימודים דרך האינטרנט הפכו לפופולריים במיוחד וכיום אנשים ברחבי העולם עורכים הכשרות וקורסים מקצועיים ישירות מהמחשב בביתם. בנוסף, כמעט בכל מכללה כיום קיים פאנל של לימוד באינטרנט והסטודנטים השונים יכולים לחזור על השיעורים והקורסים ישירות דרך ה-Youtube או דרך מערכת הסרטונים של המכללה. כעת, ניתן גם ללמוד לנגן על גיטרה ישירות מהמחשב.

שיעורי גיטרה באינטרנט – איך זה עובד ומדוע זה עדיף?

איך זה עובד?
באמצעות קורס הבנוי בצורה מקצועית המדריך שלב אחר שלב את התלמידים החל מהרמה הבסיסית ועד לרמה מתקדמת במיוחד, יכולים התלמידים ללמוד בזמן הפנוי שלהם, לחזור על החומר מספר פעמים ולא לבזבז זמן יקר או כסף רב על הדרך למורה הנגינה ועל השעות בהן מעוניינים לחזור על נושאים שנלמדו כבר. דרך אתר האינטרנט של יובל ביאליק, תוכלו ללחוץ כאן על מנת להתחיל בקורס לימודי גיטרה באינטרנט דרך האתר של יובל ביאליק.

מדוע זה עדיף?
ללימודים דרך האינטרנט מגוון רחב של יתרונות. באמצעות סרטונים ניתן ללמוד את החומר בצורה נוחה, אישית ואף לחזור על החומר כמה פעמים שצריכים מבלי לשלם כסף נוסף למורים הפרטיים בגיטרה. רבים מהמעוניינים ללמוד לנגן על גיטרה, ובעיקר המבוגרים אשר עובדים במשרה מלאה, אינם מוצאים את הזמן הנדרש על מנת לנסוע למורה לגיטרה ולערוך חזרות בזמן המתאים עבורם. בנוסף, עבור רבים, ימי סוף השבוע הוא הזמן הפנוי העיקרי שלהם, ולרוב, אינם יכולים להיעזר במורים לגיטרה במהלך סוף השבוע. קורס גיטרה אינטרנטי בו יכולים לחזור על החומר כמה פעמים שירצו ומתי שירצו, מהווה פתרון אטרקטיבי במיוחד עבורם.

שיעורי גיטרה

מחיר הקורס הדיגיטלי לגיטרה זול משמעותית מאשר למידה אצל מורים פרטיים בגיטרה. בקורס הגיטרה האינטרנטי של יובל ביאליק מקבלים התלמידים חוברת ללימוד אקורדים ולנגינה בגיטרה אשר באמצעותה יכולים ליהנות מנגינה יוצאת דופן וללמוד לנגן בקצב שלהם. הניסיון הרב של יובל ביאליק וההדרכה של יותר מ-200 תלמידים לאורך השנים הובילה אותו לבנות את הקורס הטוב ביותר בארץ.

מוזמנים לצפות בהמלצות של גולשים מהקורס בעמוד הפייסבוק.