מחנה המוסיקה של “הרמוניה” – השנה גם בפסח!!

מחנה המוסיקה של “הרמוניה” – השנה גם בפסח!!
הילד שלך מקבל יחס אישי. כמנהל המחנה זהו הדבר החשוב ביותר עבורי. בעבר ניהלתי מחנות של 80 ילדים. בחרתי להקטין את כמות הילדים ולהעלות את היחס בין כמות המדריכים לילדים (מדריך על כל 5 ילדים!!), כדי לתת לילדים שלכם המון תשומת לב ואהבה – בדיוק כמו שמגיע להם.
הילד שלך לומד ליצור קשרים חברתיים. בעולם הדיגיטלי של היום, המון ילדים מתקשים בפעולות החברתיות הבסיסיות ביותר. המוסיקה פותחת גבולות וחסימות ומשמשת בסיס משותף לכל הילדים במחנה, בין אם בנגינה בהרכב, בסדנה מגבשת או בג’אם מאולתר על הדשא. בלי לשים לב ותוך כדי הנאה ממה שהוא עושה, הילד שלכם רוכש מיומנויות חברתיות.
הילד שלך מתפתח מוסיקלית. לנגן לבד זה נחמד, אבל נעים ובעל ערך רב הרבה יותר לנגן בהרכב. זאת הזדמנות אמיתית להתפתח וללמוד להקשיב, להשתלב, להבין מה זה עיבוד והפקה ואיך עומדים על במה. הסדנאות המעשירות והחוויתיות שלנו משלימות את הידע ונותנות את הכלים להצלחה.
הילד שלך מרגיש כוכב. על הבמה, בחדר החזרות ואפילו בהפסקה! בכל אחד מסתתר כוכב גדול ואנו עוזרים לילדים לגלות את הכוכב שבהם, מה שכמובן תורם מאוד לדימוי העצמי ולהתפתחות האישית של כל אחד ואחת מהם.
מתי? המחנה יתקיים בחוה”מ פסח, בתאריכים 5-9.4 במרכז למוסיקה “הרמוניה” במשמר השרון. ביום האחרון בערב נקיים מופע סיום בהשתתפות ההורים.
כמה? בהרשמה מוקדמת (עד ה15.3!!) – 1,350 ₪ בלבד.
למי? לנגני כל הכלים ולזמרים בגילאי 9-15
התקשרו עכשיו והבטיחו את מקומכם 054-4309540

קייטנת מוסיקה, קייטנת מוזיקה, קייטנה בעמק חפר, מחנה מוזיקה, קייטנה לנוער, קייטנה לילדים, מחנה קיץ מוסיקלי, קייטנה מיוחדת, קייטנה בשרון