לימוד נגינה מאז ומעולם היה החלום של מרבית הילדים ואפילו המבוגרים, אשר רבים מהם מתרצים כי אינם מוצאים זמן על מנת לממש את החלום וללמוד לנגן על גיטרה בצורה מקצועית. דמיינו לכם ערבים משפחתיים או ערבים עם חברים, בהם אתם יכולים ליהנות ממוזיקה נהדרת ושירים שאתם אוהבים ו”שירה בציבור” יוצאת דופן במעגל הקרוב אליכם. מורה לגיטרה בשרון עד כה היה הפתרון המושלם עבור תושבי השרון, אך בכל זאת, רבים לא מצאו את הזמן הנדרש להשקיע בנסיעות, בלימוד ובתרגול על מנת ללמוד לנגן בצורה מקצועית.

מורה לגיטרה בשרון? הכירו את הקורס האינטרנטי ללימוד על גיטרה

בשנים האחרונות הקורסים המקצועיים עברו לעולם הדיגיטלי. אתרים כמו Ted ו-Coursera הפכו פופולריים ללימודי קורסים אוניברסיטאיים, מקצועות שונים והכשרות. כעת, תוכלו ללמוד לנגן על גיטרה ישירות דרך האינטרנט תוך חמישה שבועות בלבד או בקצב הלימוד והזמן הפנוי שלכם.

הקורס האינטרנטי של יובל ביאליק מאפשר לכל אחד ללמוד לנגן על גיטרה באמצעות מספר שלבים פשוטים וישירות דרך המחשב האישי בביתו. יובל ביאליק, מורה לגיטרה בשרון אשר הכיר בצרכי התלמידים לאורך השנים, בעיקר בקרב המבוגרים שלא מצאו את הזמן הנדרש בהשקעה ללימוד על גיטרה, בנה את קורס הגיטרה האינטרנטי הראשון שמאפשר לכם ללמוד מא’ ועד ת’ נגינה על גיטרה ולנגן את השירים האהובים עליכם!

מורה לגיטרה בשרון - יובל ביאליק

היתרונות בקורס גיטרה אינטרנטי?

לקורסים באינטרנט באופן כללי ישנם יתרונות רבים, שרובם מתבטאים ביכולת של כל אדם ללמוד בקצב שלו ובזמן הפנוי שלו. נסו לדמיין את הזמן הפנוי שיש לכם בסופי השבוע, למנוחה וכעת יכל להיות גם לנגינה. במהלך השנים, מבוגרים רבים הצהירו כי פעמים רבות אינם מצליחים להירדם בלילות או מוצאים זמן פנוי במהלך סופי השבוע, כאשר מורי הגיטרה לרוב אינם עובדים במהלך הסופ”ש.

הקורס בנוי בצורה מדויקת ופשוטה שמאפשרת גם לאנשים שאינם התנסו מעולם בנגינה בגיטרה, לנגן תוך מספר שבועות את השירים האהובים עליהם. כחלק מהקורס תוכלו ללמוד על אקורדים שונים, יסודות הגיטרה, הפריטה ושאר המאפיינים וליהנות מנגינה יוצאת מן הכלל בביתכם. לא תאמינו כמה פשוט כיום ללמוד לנגן על גיטרה.