לימוד גיטרה לא מוגבל בגיל. אם תמיד רצית להיות נגן גיטרה ולא מצאת את הזמן, עבדת קשה, גידלת ילדים והנה פתאום התפנה לך הזמן ללמוד את מה שאתה אוהב וכל החיים רצית- לימוד גיטרה. לימוד גיטרה הוא אחת ההנאות הכי גדולות של כל מיני אנשים שמוצאים את עצמם יוצאים לפנסיה ורוצים להגשים את החלומות שלהם, וזה בהחלט מציאותי. לימוד גיטרה זה לא בשמיים, זה בהחלט משהו שאפשר לעשות מהיום למחר.

לימוד גיטרה דורש מציאת מורה טוב לגיטרה. אז איך יודעים אם הוא מורה טוב? היום ברשת הכול גלוי ושקוף, אתם יכולים להקליד בגוגל את המשפט מורה לגיטרה ואז תופנו לכל מיני תוצאות בגוגל, אנו ממליצים לכם למצוא לימוד גיטרה אצל מורה שיש לו מתודה ושיטת לימוד. יש הרבה אנשים

לימוד גיטרה כבר מגיל 6

גיטרה אפשר להתחיל ללמוד לנגן כבר מגיל 6. בשנים האחרונות יצרנית הגיטרות בלומונטי, ייצרה גיטרה גם בגודל של 36 אינצ’ והיא מבדילה בין הגיטרה הקלאסית. לימוד גיטרה על גיטרה בגודל זה היא בשורה טובה עבור התלמידים שגיטרה בגודל 1/2 הייתה קטנה מדי עבורם ואילו הגדולה בגודל 3/4 הייתה גדולה מדי.

לימוד גיטרה צריך להיעשות על הגיטרה שמותאמת לגודל הגוף של התלמיד. הוא חייב להחזיק בצוואר של הגיטרה מאחור ולהצליח להגיע לכל המיתרים באשר הם. אבל עוד לפני שהולכים ללמוד לימוד גיטרה, בבואכם לרכוש גיטרה, חייבים לבדוק כמה דברים בגיטרה עצמה כמו רמת האקשן שלא צריך להיות גבוה מדי, כי אז לתלמידים יהיה קשה להגיע למיתרים כאשר הם מנגנים אקורדים. האקשן הוא הגובה שבו נמצאים המיתרים בסוף הגיטרה, אצבעות התלמיד חייבות להגיע לשם בנוחות ובקלות.

לימוד גיטרה- לא רק למוכשרים

יש הרבה אנשים אפילו מבוגרים, שהחלום שלהם היה לנגן בגיטרה, אבל איכשהו עם החיים הרצון הזה התמסמס. לימוד גיטרה לא צריך להיות מסובך אם מוצאים מורה לגיטרה שיודע להעביר לימוד גיטרה בשיטה מסוימת מצליחה, שגורמת לתלמיד להרגיש הוא כבר בשיעור הראשון שולט בכלי, ושקל לו לנגן בגיטרה. לימוד גיטרה בהרבה מובנים הוא כמו לימוד של שפה, ולכן ביטחון עצמי בשיעורי לימוד גיטרה זה התנאי הראשון לבחור במורה מסוים. אם המורה זה בזמן לימוד גיטרה, גורם לכם להרגיש ביטחון עם הכלי כבר מהרגע הראשון ולכוון אתם נכון ללימוד גיטרה אין ספק שהוא מורה טוב.

לימוד גיטרה- כיוון כלי

אם אתם רוצים שלגיטרה שלכם יהיו צלילים מדויקים, צריך לכוון את הגיטרה יאמר לכם מי שמעביר לכם לימוד גיטרה, מי בעצם מראה לכם איך מנגנים בגיטרה לכן צריך לכוון את הגיטרה לפי תווים כלשהן ולא רק למתוח אותם. יש כל מיני דרכים לכוון את הגיטרה. יש שיטה ישנה שמכוונים את הגיטרה עם משרוקית שיש בה שישה חורים, אחד לכל מיתר. כאשר היא מצפצפת בכל תו, אפשר לכוון אותה לפי הסאונד שמשמיעה המשרוקית. כיוון כזה של גיטרה דורש אוזן טובה מאוד, מכיוון שהכיוון צריך להיות בדיוק בקול שמשמיעה המשרוקית. אבל מלבד המשרוקית הזו, יאמר לכם כל מי שמעביר לימודי גיטרה, יש היום טיונרים דיגיטליים שמאפשרים לכל אחד לכוון את הגיטרה שלו, בלי לשמוע את הצליל ולעשות את בדיקת המשרוקית. פשוט מניחים את הטיונר על הגיטרה, והוא מזהה את הצליל, ועל הצג הדיגיטלי שלו יש הנחייה איך לכוון את המיתר. אבל כמובן שבעידן המחשב אי אפשר בלי אפליקציה וכל מי שמעביר לימוד גיטרה, יודע שיש גם אפליקציה לכוונון גיטרה.

גיטרה בלומונטי- לימודי גיטרה

יצרנית הגיטרות בלומונטי מציעה לילדים גיטרות מאוד מומלצות. יש למשל דגם של גיטרה מבית היוצר של בלומונטי בדגם M-831.זוהי גיטרה מאוד מומלצת המתאימה לילדים בגילאי 9 ומעלה. אבל אחרי שרוכשים גיטרה, יש כמובן למצוא מי שמעביר לימודי גיטרה בצורה מעניינת ומרתקת, שמעניקה ביטחון לתלמידים וגם נותנת להם לימודי גיטרה בשיטה מסוימת שעובדת וגורמת להם להרגיש כאילו הם נולדו עם גיטרה ביד.